Monday, March 21, 2011

Με… νεράντζια και συνθήματα υποδέχτηκαν στην Σύρο τον πρωθυπουργό!

Με συγκεντρώσεις και… νεράντζια υποδέχτηκαν τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου οι κάτοικοι της Σύρου στην οποία βρέθηκε σήμερα στο πλαίσιο της επίσκεψής του.

Πιο αναλυτικά, περισσότεροι από 500 άνθρωποι  από εργατικά σωματεία και συλλόγους, διαδήλωσαν στην κεντρική πλατεία της Ερμούπολης. Οι αστυνομικοί προκειμένου να εμποδίσουν τους κατοίκους έκαναν περιορισμένη χρήση χημικών.
  
Οι διαδηλωτές εξαγριωμένοι φώναζαν: «Κλέφτες, έξω η Ελλάδα από το ΔΝΤ»!

Από τα επεισόδια, σύμφωνα με πληροφορίες τραυματίστηκαν δύο γυναίκες που μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός επισκέφτηκε τα Ναυπηγεία «Νεώριον». Αργότερα μέσα στην μέρα  θα επισκεφτεί το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.